Wednesday, August 03, 2005

Hej Handsomeboy technique !

Jag har hört en fantastisk låt idag och det är ungefär det enda jag har tänkt att berätta. Jag har saknat The Avalanches hur länge som helst. Det verkar som att de aldrig kommer tillbaka men jag har träffat en ny och japansk kompis nu. Jag kallar honom Handsomeboy Technique och vi ska vara bästisar resten av sommaren. Det är kittlande electro komponerad av blåklint, planeter, ögonblicket då solen går upp över havet, mjukglass och fyrverkerier. Jag har glömt att det har regnat 3 veckor i sträck nu och jag har inte en aning om att jag sitter instängd på ett kontor åtta timmar om dagen utan havsutsikt. Det finns en hel skiva också som bara kan beställas från Japanska Tantens hemland. Det är tråkigt tycker jag. Varför är det så lätt att få tag på Pontiak Johanzons skämtlåt och så svårt att få tag på någonting som får livet att kännas som när man badar i perfekt vispad grädde med lite vaniljsocker i?

Handsomeboy Technique-Season of young Mouss