Thursday, July 21, 2005

Fångad i en garderob

Jag har inte glömt bort att R Kelly brukar kissa på folk. Det är taskigt att göra så och rätt äckligt. Nu när vi klarat av det tänkte jag berätta att jag kollat på hela R Kellys souloperett 'Trapped in the closet' idag. Naturligtvis var det spännande och det är lätt att välja ut en höjdpunkt. Det bästa/omedvetet mest komiska är nog i scen 3 när Kelly går lös med pickan och i samma scen lyckas både vara på gång att skjuta killen som är gay för att han snackar och senare skjuter varningsskott upp i taket (inne i en villa naturligtvis) för att han blir förbannad när alla pratar i munnen på varandra. Slutet på varje episod har en beroendeframkallande vändning a la 'Tre kronor'. Jag skulle vilja veta vad som händer efter den sista delen. Troligvis gå Kelly lös med pickan!! (ja ja ja!). Jag undrar vad Kellys mening är med filmen för om han vill få sig själv att framstå som häftig, vilket ju verkar vara huvudsyftet med hans tidigare visuella prestationer, misslyckas han och visar istället en bild av sig själv som förvirrad förlorare med kort stubin. Antagligen är han ett geni.

R. Kellys sida där du kan hitta 'Trapped in a closet' och en massa glassiga bilder